We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Ovh Business Services a VIP podpora


oles@ovh.net
05-30-2011, 04:46 PM
Ahoj,

V předchozích letech jsem párkrát četl, že OVH je málo komerční, že OVH nenabízí podporu a to i když je placená. V případě, že má zákazník problém, který je mimo rámec smlouvy, OVH nenabízí komerční řešení.

Měli jsme hodně psychologických problému s tím, abychom změnily tento typ činnosti na jiný, který je více komerčně relevantní u telefonie či e-mailové Exchange. Pravděpodobně kvůli tomu, že nabízíme něco za nic a je to v jádru společnosti OVH zakořeněno. V takovém případě je těžké to změnit a také změnit pohled lidí.

Nakonec, po mnoha interních testech, stále nejsme tam, kde bychom chtěli být. Pro naše týmy techniků je velmi obtížné nabízet řešení, které není zdarma. Bojíme se nabízet našim zákazníkům služby, které si vymění za stávající a více za ně zaplatí. Raději říkáme našim zákazníkům "toto není zahrnuto v nabídce" místo "je to zahrnuto v nabídce, ale musíte si připlatit". Dokonce i raději říkáme "nepotřebujete platit více, změňte si službu za levnější".

A tak jsme se rozhodli vytvořit novou společnosti ve skupině, které říkáme "OVH Business Services", která je umístěna v Eurolille a je tedy 20 km od Roubaix Valley. Cílem je vytvořit nový tým s novými specifikacemi a novým pracovním prostředím. A vytvořit v OVH komerčního ducha napřích celou škálou nové interní infrastruktury. Na jedné straně bude obchodní tým a na druhé bude technický tým, čisté a trvdé....

Během jednoho krátkého týdnu OVH Business Service tým spustil své aktivity v Eurolille a nyní bere příchozí hovory od firem a zákazníků a dokončují objednávky na 1007. Tým roste každým týdnem a za 6-8 týdnů budou snad všechny příchozí hovory spravovány tímto novým týmem s cílem: být komerční. Poté snad budeme mít pouze jediné telefonní číslo - 1007. (pozn: telefonní číslo VIP podpory)

Technická podpora kterou do teď voláte a kontaktujete bude pokřačovat jako "VIP podpora" tj. jestliže si zapíšete VIP, máte jméno konkrétní osoby, která spravuje Vaše VIP technické dotazy. A to je tým Roubaix Valley, který je 5 metrů od týmového manažera, který spravuje služby. Někdy to pomůže.

JE proto doporučeno, aby zákazníci, kteří si Váží podpory nabízené od OVH zde si zapsali VIP podporu. A všichni ostatní zákazníci budou budou rychle cítit kvalitu a komerční smysly OVH.

Dozvědět se více o OVH:
http://www.ovh.com/fr/support/inform...upport_vip.xml

Jak vidíte, tak OVH GS také nabízí podporu a globální řešení pro zákazníky, kteří se snaží zbavit se správy komplexní infrastruktury a týmy mají dohled 24/7 s projekt manažerem, atd. Tato služba je velmi drahá, ale je to jedna z možností u OVH.

Jestliže jste VIP, máte také přístup k programům pro přeprodejce a integrovaným řešením pro Vaše zákazníky.

S pozdravem,
Octave