OVH Community, your new community space.

Kvalita podpory


oles@ovh.net
06-16-2011, 03:54 PM
[poznámka: Tento článek se týká pouze francouzské podpory]

Ahoj,

Již dávno tomu, co jsme oznámili, že zveřejníme statistiky o kvalitě podpory u OVH.

Jsou založeny na tom, s čím se potýkáme každý den: 1 800 telefonátů, 1 700 e-mailů a 500 ticketů (pouze u OVH.COM).


Máte tři různé možnosti:
- Když mluvíte s OVH podporou, můžete ohodnotit odpověď od -3 do 3.
Poté spadne Vaše hodnocení mezi ty ostatní a v současnosti jsme na průměru 1,2
- Externí služba poskytovaná specialisty ohledně kvality podpory, která poslouchá každého člena podpory a čte e-maily podpory minimálně 3x denně a přiřazuje skóre od 0 do 100%. V potaz se bere kvalita porozumnění, čas čekání, osobní přístup, poskytnutá odpověď, atd. Pro každý hovor je více jak 35 hodnotících kritérií. V současnosti máme průměr 83%.
- Čas, který je nutný k vyřízení Vašeho e-mailu. Mezi odesláním Vašeho e-mailu a příchodem odpovědi. V průměru je to 150 minut.

Více:

http://www.ovh.com/fr/support/#support_stats

Toto nám pomáhá zjistit co se děje a naopak co se zase neděje.

Na dokončení jsme přidali možnost "Chci změnit podporu", "Chci mít přístup k osobní podpoře" a "odezva je příliš dlouhá".

Ve zkratce: jestliže nejste spokojeni s podporou, můžete mi kdykoli napsat: oles@ovh.net

Jinak jsme v září udělali velký pokrok co se týče kvality, poznámek, zjištění problému a lepšího emočního kontaktu. A obecně také zachováváme vysoký stupěň podpory bez prudkých výkyvů na jednu či druhou stranu. A kvalita stále pomalu roste.


Dalším krkem je: Super Podpora

S pozdravem,
Octave