oles@ovh.net
06-16-2011, 03:54 PM
[poznámka: Tento článek se týká pouze francouzské podpory]
Ahoj,
Již dávno tomu, co jsme oznámili, že zveřejníme statistiky o kvalitě podpory u OVH.
Jsou založeny na tom, s čím se potýkáme každý den: 1 800 telefonátů, 1 700 e-mailů a 500 ticketů (pouze u OVH.COM).
Máte tři různé možnosti:
- Když mluvíte s OVH podporou, můžete ohodnotit odpověď od -3 do 3.
Poté spadne Vaše hodnocení mezi ty ostatní a v současnosti jsme na průměru 1,2
- Externí služba poskytovaná specialisty ohledně kvality podpory, která poslouchá každého člena podpory a čte e-maily podpory minimálně 3x denně a přiřazuje skóre od 0 do 100%. V potaz se bere kvalita porozumnění, čas čekání, osobní přístup, poskytnutá odpověď, atd. Pro každý hovor je více jak 35 hodnotících kritérií. V současnosti máme průměr 83%.
- Čas, který je nutný k vyřízení Vašeho e-mailu. Mezi odesláním Vašeho e-mailu a příchodem odpovědi. V průměru je to 150 minut.
Více:
http://www.ovh.com/fr/support/#support_stats
Toto nám pomáhá zjistit co se děje a naopak co se zase neděje.
Na dokončení jsme přidali možnost "Chci změnit podporu", "Chci mít přístup k osobní podpoře" a "odezva je příliš dlouhá".
Ve zkratce: jestliže nejste spokojeni s podporou, můžete mi kdykoli napsat: oles@ovh.net
Jinak jsme v září udělali velký pokrok co se týče kvality, poznámek, zjištění problému a lepšího emočního kontaktu. A obecně také zachováváme vysoký stupěň podpory bez prudkých výkyvů na jednu či druhou stranu. A kvalita stále pomalu roste.
Dalším krkem je: Super Podpora
S pozdravem,
Octave
Ahoj,
Již dávno tomu, co jsme oznámili, že zveřejníme statistiky o kvalitě podpory u OVH.
Jsou založeny na tom, s čím se potýkáme každý den: 1 800 telefonátů, 1 700 e-mailů a 500 ticketů (pouze u OVH.COM).
Máte tři různé možnosti:
- Když mluvíte s OVH podporou, můžete ohodnotit odpověď od -3 do 3.
Poté spadne Vaše hodnocení mezi ty ostatní a v současnosti jsme na průměru 1,2
- Externí služba poskytovaná specialisty ohledně kvality podpory, která poslouchá každého člena podpory a čte e-maily podpory minimálně 3x denně a přiřazuje skóre od 0 do 100%. V potaz se bere kvalita porozumnění, čas čekání, osobní přístup, poskytnutá odpověď, atd. Pro každý hovor je více jak 35 hodnotících kritérií. V současnosti máme průměr 83%.
- Čas, který je nutný k vyřízení Vašeho e-mailu. Mezi odesláním Vašeho e-mailu a příchodem odpovědi. V průměru je to 150 minut.
Více:
http://www.ovh.com/fr/support/#support_stats
Toto nám pomáhá zjistit co se děje a naopak co se zase neděje.
Na dokončení jsme přidali možnost "Chci změnit podporu", "Chci mít přístup k osobní podpoře" a "odezva je příliš dlouhá".
Ve zkratce: jestliže nejste spokojeni s podporou, můžete mi kdykoli napsat: oles@ovh.net
Jinak jsme v září udělali velký pokrok co se týče kvality, poznámek, zjištění problému a lepšího emočního kontaktu. A obecně také zachováváme vysoký stupěň podpory bez prudkých výkyvů na jednu či druhou stranu. A kvalita stále pomalu roste.
Dalším krkem je: Super Podpora
S pozdravem,
Octave