OVH Community, your new community space.

Výpadky serveru


Jan Cehák
02-09-2012, 05:19 PM
Bohužel neznám název serveru, se kterým máte problém, ale:
1) Určitě je potřeba nás kontaktovat na e-mailu podpora@ovh.cz a nezapomeňte uvést název serveru a Váš NIC-Handle.
2) Vždy když máte podezření na chybu HW, je potřeba provést HW diagnostiku viz:
http://prirucky.ovh.cz/RescueMode
S výsledky se pak obraťte na nás.

Obecně k Vašemu dotazu mohu říci, že nárok na změnu serveru nemáte. Máte ale nárok na bezplatnou výměnu poškozeného HW. Jaký kus HW je případně poškozen by měla odhalit výše zmíněná HW diagnostika.

Co se migrace týče, tak tu si u nás provádí každý zákazník sám. OVH nenabízí Managed podporu.


POZN:
Při problémech s našima službama je nutné nás vždy kontaktovat přes e-mail podpora@ovh.cz či na telefonu. V obou případech dojde k okamžité reakci a řešení situace.
Fórum je určeno pro zákazníky, kteří si zde mají vyměňovat zkušenosti a navzájem si radit ve věcech, které jsou nad rámec naší podpory.

sirdemoncze
01-29-2012, 10:49 AM
Dobrý den,

chtěl bych se zeptat, kdy je nárok na změnu serveru včetně migrace (pokud možno).

Jelikož už po 2. se nám stal stav, kdy server "zmrznul":

Kód:
HARD Reboot
Date 2012-01-28 22:20:04, romain.cureau made HARD Reboot:
 Here are the details of the operation performed:
No information on the screen ("black screen"). No response
to keyboard.

Actions:
Restart the server hardware.

result:
Boot OK. Server can 'login'. Ping OK, services started.
Kód:
HARD Reboot
Date 2011-11-30 21:29:08, geoffrey.lepingle made HARD
Reboot:
 Here are the details of the operation performed:
No information on the screen ("black screen"). No response
to keyboard.

Actions:
Restart the server hardware.

result:
Boot OK. Server can 'login'. Ping OK, services started.
Na našem dedikovaném serveru běží Xenserver, takže pokud nemáte chybu přímo v něm (o čemž pochybuji), musí být chyba čistě HW.

Děkuji za odpověď