Jan Cehák
02-09-2012, 05:19 PM
Bohužel neznám název serveru, se kterým máte problém, ale:
1) Určitě je potřeba nás kontaktovat na e-mailu podpora@ovh.cz a nezapomeňte uvést název serveru a Váš NIC-Handle.
2) Vždy když máte podezření na chybu HW, je potřeba provést HW diagnostiku viz:
http://prirucky.ovh.cz/RescueMode
S výsledky se pak obraťte na nás.
Obecně k Vašemu dotazu mohu říci, že nárok na změnu serveru nemáte. Máte ale nárok na bezplatnou výměnu poškozeného HW. Jaký kus HW je případně poškozen by měla odhalit výše zmíněná HW diagnostika.
Co se migrace týče, tak tu si u nás provádí každý zákazník sám. OVH nenabízí Managed podporu.
POZN:
Při problémech s našima službama je nutné nás vždy kontaktovat přes e-mail podpora@ovh.cz či na telefonu. V obou případech dojde k okamžité reakci a řešení situace.
Fórum je určeno pro zákazníky, kteří si zde mají vyměňovat zkušenosti a navzájem si radit ve věcech, které jsou nad rámec naší podpory.
1) Určitě je potřeba nás kontaktovat na e-mailu podpora@ovh.cz a nezapomeňte uvést název serveru a Váš NIC-Handle.
2) Vždy když máte podezření na chybu HW, je potřeba provést HW diagnostiku viz:
http://prirucky.ovh.cz/RescueMode
S výsledky se pak obraťte na nás.
Obecně k Vašemu dotazu mohu říci, že nárok na změnu serveru nemáte. Máte ale nárok na bezplatnou výměnu poškozeného HW. Jaký kus HW je případně poškozen by měla odhalit výše zmíněná HW diagnostika.
Co se migrace týče, tak tu si u nás provádí každý zákazník sám. OVH nenabízí Managed podporu.
POZN:
Při problémech s našima službama je nutné nás vždy kontaktovat přes e-mail podpora@ovh.cz či na telefonu. V obou případech dojde k okamžité reakci a řešení situace.
Fórum je určeno pro zákazníky, kteří si zde mají vyměňovat zkušenosti a navzájem si radit ve věcech, které jsou nad rámec naší podpory.