We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Platba


Jan Cehák
09-10-2009, 08:47 AM
Objevil se jistý problém se zasíláním e-mailů, které upozorňují na expiraci služeb.

Ten byl odstraněn, takže nyní budete, jako všichni ostatní zákazníci OVH, upozorněni s dostatečným předstihem.
E-maily s upozorněním chodí následovně:
  • 1. e-mail...60 dní dopředu
  • 2. e-mail...30 dní dopředu
  • 3. e-mail...15 dní dopředu
  • 4. e-mail...7 dní dopředu
  • 5. e-mail...3 dny dopředu

Kenji
07-24-2009, 05:51 PM
Děkuji za odpovědi.
Takže zatím nezbývá, než si do cronu hodit upozornění na expiraci služby, abych ji včas prodloužil

Jan Cehák
07-24-2009, 03:39 PM
Citace Původně publikováno Kenji
Zdravím,
Při objednání mého nového RPS V serveru jsem narazil na pár věcí, týkající se platby, které by se mohly vylepšit.

1) Služba se dá objednat na různou dobu od 1 měsíce po nevím jak dlouho. Měsíční cena je ale stále stejná bez ohledu na to, na jak dlouho zákazník službu objedná. Proč by měl zákazník mít potřebu objednávat a platit si službu na víc měsíců dopředu za stejnou cenu?

2) Chybí mi možnost platby trvalým příkazem. Mám objednaný server na 1 měsíc a po měsíci bych chtěl samozřejmě zaplatit na další měsíc bez přerušení služby. Pouze v administraci se mi zobrazí něco ve smyslu že mi nějaká služba skončí za méně než 60 dní.
Hodilo by se něco jako "Vygenerovat údaje pro trvalý příkaz k úhradě", což by vygenerovalo statický variabilní symbol pro trvalý příkaz. Faktury by pak mohly chodit každý měsíc třeba v PDF emailem - to by mohly i bez trvalého příkazu.

Zvlášť by mě zajímala odpověď a případné řešení na #2, jelikož se mě přímo týká a opravdu nerad bych přišel na konci měsíce o server z důvodu nějakého nedorozumění.

S pozdravem,
Filip "Kenji" Pytloun
1) Důvod proč platit na více jak měsíc dopředu je například ten, že na to nechcete každý měsíc myslet a zatěžovat se tím, tak si to rovnou objednáte na delší dobu. Našel bych i další důvody, ale nemyslím si, že je to nutné je zde vypisovat.
Jestliže jste čekal něco jako: Čím delší dobu si zvolím, tím méně bude server stát, tak Vás asi bohužel zklamu. Naše ceny jsou nastaveny pro obchodníky, takže co možná nejmenší. Což znamená, že ceny uvedené na našich stránkách jsou konečné a nelze je již snížit.

2) Trvalým příkazem bohužel zatím platit nelze, protože při každém obnovení služby musíte vytvořit objednávku a uvést její číslo při bankovním převodu jako variabilní symbol. Zatím lze za naše produkty platit pouze bankovním převodem či složenkou. Na dalších možnostech, jak lze za služby u OVH.CZ platit se nyní pracuje. Brzy budete moci platit kreditní kartou a také bude umožněno inkaso.

Co se týče dalších způsobů plateb, tak prosím buďte trpěliví.

Kenji
07-24-2009, 01:13 PM
Zdravím,
Při objednání mého nového RPS V serveru jsem narazil na pár věcí, týkající se platby, které by se mohly vylepšit.

1) Služba se dá objednat na různou dobu od 1 měsíce po nevím jak dlouho. Měsíční cena je ale stále stejná bez ohledu na to, na jak dlouho zákazník službu objedná. Proč by měl zákazník mít potřebu objednávat a platit si službu na víc měsíců dopředu za stejnou cenu?

2) Chybí mi možnost platby trvalým příkazem. Mám objednaný server na 1 měsíc a po měsíci bych chtěl samozřejmě zaplatit na další měsíc bez přerušení služby. Pouze v administraci se mi zobrazí něco ve smyslu že mi nějaká služba skončí za méně než 60 dní.
Hodilo by se něco jako "Vygenerovat údaje pro trvalý příkaz k úhradě", což by vygenerovalo statický variabilní symbol pro trvalý příkaz. Faktury by pak mohly chodit každý měsíc třeba v PDF emailem - to by mohly i bez trvalého příkazu.

Zvlášť by mě zajímala odpověď a případné řešení na #2, jelikož se mě přímo týká a opravdu nerad bych přišel na konci měsíce o server z důvodu nějakého nedorozumění.

S pozdravem,
Filip "Kenji" Pytloun