We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

komunikace s OVH - USA server


Lecco
04-06-2013, 04:05 PM
Peníze za server mi byly vráceny. Zazvonil zvonec a pohádky je konec.

Lecco
03-29-2013, 04:08 PM
Dobrý den, mockrát děkuji za Vaši vstřícnost. Samozřejmě budu informovat, až částka dorazí na účet.

lubos
03-28-2013, 04:14 PM
Dobrý den,

problém byl vyřešen. Částku vracíme v plné výši. Omlouvám se za průtahy, bohužel jsme omezeni zahraničním vedením.


LH

Jan Cehák
03-18-2013, 03:57 PM
Dobrý den,

Tým podpory OVH.CZ se snaží, aby Vám byla částka za server vrácena. Vzhledem k řešení ticketu, kde naši technici nezjistili žádné problémy na straně serveru, ani sítě, je ale tento boj s našimi manažery ve Francii těžký. Vyčkejte prosím ještě, séf pobočky OVH.CZ za Vás bojuje co to jde.

Co se týče dostupnosti serveru i několik týdnů po Vaší žádosti o jeho uzavření, tak to je již interním problémem OVH a netýká se samotného navracení peněz.

S pozdravem,
Jan Cehák

Pozn: Šéf OVH.CZ je momentálně mimo ČR a jakmile bude opět v práci, určitě Vám zašle podrobnější vyjádření.

Lecco
03-12-2013, 08:45 AM
Vážení a milí, již dva měsíce řeším problém s USA serverem od OVH. Jelikož OVH má k tomuto problému celkem laxní přístup a komunikace velice vázne, rozhodl jsem se celou anabázi zveřejnit zde.

2.1. mi byl nainstalován nový server v USA. Hned tento den jsem zjistil, že přenosové rychlosti jsou velice bídné při přenosu dat jak v externí síti, tak vůči mému dalšímu OVH serveru.

3.1. jsem založil tiket na technickou podporu OVH. V něm se místo USA serverem celou dobu zabývali mým druhým naprosto funkčním serverem i přesto, že jsem je na to opakovaně upozorňoval.

18.1. nakonec došlo naprosto zbytečně k výměně základní desky u mého funkčního serveru. Problém tím samozřejmě vyřešen nebyl.

Jelikož jsem v rámci tiketu musel stále upomínat, aby byl řešen a změna řešitele nepomohla, napsal jsem 24.1. na českou podporu OVH. Chtěl jsem vrátit nepoužitelný server a peníze. Toto mi bylo potvrzeno p. Lubošem Horákem.

25.1. mi napsal p. Jan Cehák informaci, že : "navrácení peněz a rušení serveru již bylo zahájeno".

30.1. bylo připojení na server stále funkční, proto jsem se dotázal na stav navrácení. Z podpora@ovh.cz přišlo od neznámé osoby info, že : "Navrácení peněz probíhá a může trvat až 1 měsíc.
Zrušení serveru má na starosti robot, do jehož chodu nemůžeme zasahovat. Je možné, že server ještě několik týdnů poběží, nežli ho robot zruší."

Poslušně jsem tedy měsíc čekal a 26.2 napsal opět na podpora@ovh.cz dotaz proč stále není server zrušen a mám jej dostupný v OVH manažeru. Na dotaz nebylo odpovězeno.

28.2. mi přišel email, že můj USA server je opět nainstalován. Na tento email jsem odpověděl dotazem, proč mi byl znovu zprovozněn server, o jehož vrácení jsem před měsícem žádal.

1.3. přišla od p. Luboše Horáka odpověď : "Dobrý den,

bohužel při vytváření objednávky, resp. při "tvorbě" serveru, nám zkolaboval robot. Teprve nyní je objednávka v regulérním stavu a je možno ji zrušit.

Máme zde ale problém se schvalováním refundace. Vzhledem k tomu, co se píše v ticketu (1240533), bude vracení peněz problém - nešlo o 7 denní lhůtu.

Zkouším se dobrat kladné odpovědi přes zdlouhavé řešení ticketu, ale v tuto chvíli Vám nemohu nic zaručit."


Od té doby hraje OVH mrtvého brouka. Neobržel jsem odpověď i na můj další již mírně rozladěný email, který jsem posílal 8.3.

Toto mi nepříjde jako korektní jednání vůči zákazníkovi, který je u OVH od roku 2009.


Stále očekávám od OVH nějaké rozumné vyjádření. Pokud se jej nedobereme tady, zveřejním tento text ještě na francouzském fóru.

Kdyby se jednalo pouze o platbu za jeden měsíc, tak čert to vem, ale USA server bylo potřeba zaplatit na celý rok a to už se jedná o nemalou částku 3600Kč.