OVH Community, your new community space.

Vylepšení objednávky


Jan Cehák
07-07-2009, 09:15 AM
Citace Původně publikováno karel
Určitě by se měla zobrazovat i neuhrazená objednávka a hlavně by mělo být možné platit kartou (jinak Vás časem lidé jako já zničí na dotazech "došla už platba?" - bohužel jsou totiž české banky pomalejší než Česká počta).

Není zřejmé, kam vyplnit IČ u podnikatelů - fyzických osob. Comic Sans působí u faktur (pdf) trochu divně .
Brzy budete moci za své produkty platit i kartou.

Pokud platíte bankovním převodem, je zapotřebí počítat se zpožděním až 3 dny.

Co se týče neuhrazených objednávek, všechny naleznete ve Vašem e-mailu.

karel
07-03-2009, 09:33 PM
Určitě by se měla zobrazovat i neuhrazená objednávka a hlavně by mělo být možné platit kartou (jinak Vás časem lidé jako já zničí na dotazech "došla už platba?" - bohužel jsou totiž české banky pomalejší než Česká počta).

Není zřejmé, kam vyplnit IČ u podnikatelů - fyzických osob. Comic Sans působí u faktur (pdf) trochu divně .

LudekMarek
07-03-2009, 02:38 PM
Jen malá poznámka - stálo by za to ve výběru "Zvolte si datové pásmo sítě" při objednávání trochu detailněji popsat jednotlivé druhy a jak se od sebe liší a ne jen -

Zaručená šířka pásma:
1.Traffic Series
2.Burstable Series
3.Standard Series

ZeXx86
07-03-2009, 11:22 AM
Citace Původně publikováno Jan Cehák
Zdravím,

Máte-li návrh na vylepšení některého kroku v objednávce, zde máte možnost nám ho sdělit.
Já osobně bych přidal k odbornějším výrazům např. tlačítka s otazníky nebo jednoduše odkazy na web, který by daný pojem pomohl objasnit. Týkalo by se to i daných tarifů (včetně datových) - shrnutí rozdílů, popř. pro koho je ta služba určena.

Jan Cehák
07-02-2009, 05:14 PM
Zdravím,

Máte-li návrh na vylepšení některého kroku v objednávce, zde máte možnost nám ho sdělit.