OVH Community, your new community space.

Podpora 2010 beta


oles@ovh.net
11-23-2009, 07:08 PM
Dobrý den,

Zítra se bude reptat ...

Jinak se to udělat nedá ...

Od prosince 2008 (je to už téměř rok) pracujeme na tom, aby podpora fungovala 24 hodin denně. A to telefonicky, e-mailem a jabberem. V roce 2008 jsme vytvořili 3 různé podpory OVH, obchodní, technickou a podporu na tickety. Navíc jsme nabídli možnost podpory na tickety 24 hodin denně za cenu místního hovoru, abychom respektovali zákon platný od začátku roku. Potom jsme zaměstnali nové spolupracovníky, každý měsíc tolik, kolik jsme schopni zaškolit a školíme a školíme, protože náš obor je velmi specifický. Pouze po mnoho hodinách práce, čtení a testů jsme schopni určit kvalitu balíčku IP pouze s jedním tracerouterem.
Tento nový tým odpovídá na e-maily technické a obchodní podpory, aby se zaškolil od začatku roku a nyní zbývá poslední etapa : technická a obchodní podpora po telefonu.
Zítra nás tedy bude jednou tolik na telefonní podpoře. Víme, že kvalita nebude hned výborná a bude třeba ještě hodně dlouhých dnů k tomu, aby se stal voják hrdinou, takovým, který si to zaslouží.
Děkujeme Vám za Vaši trpělivost a předem se omlouváme za případné problémy. V nejhorším případě znáte můj e-mail : oles@ovh.net.
Jsem tady, abych si vyslechl vše špatné, co si myslíte o OVH a o naší podpoře, protože díky Vašim upřímným feedbackům víme, jak postupovat dále.
Myslíme si, že toto hledání bude trvat přibližně 3 týdny. V tuto dobu také odstartujeme podporu na tickety ve 12ti jazycích. Potom zvýšíme rychlost psaní 2x. A potom teprve budeme schopni začít personalizovat služby našim největšim klientům a prodejcům , abychom jim umožnili lidský kontakt face to face. Doufáme, že v lednu bude vše hotovo a že budete nadmíru spokojeni s podporu OVH.
Tímto způsobem bude OVH na vrcholu technicky i obchodně nebo jinak řečeno chod společnosti bude emocionální.


S pozdravem
Octave