OVH Community, your new community space.

Podpora 2010 ...


vrtak-cz
01-13-2010, 05:06 AM
tak to se omlouvám toho jsem si nevšiml... :-O

Jan Cehák
01-12-2010, 10:09 AM
Citace Původně publikováno vrtak-cz
nic?
Již jsem vám odpověděl, pouze jsem si asi spletl tlačítka a místo odpovědi jsem tu vaší zprávu editoval, za což se omlouvám.

Takže odpověď je 2 příspěvky výše.

vrtak-cz
01-12-2010, 09:21 AM
nic?

vrtak-cz
01-07-2010, 01:09 AM
Citace Původně publikováno oles@ovh.net
Technická
---------
Technická podpora bude během ledna nabídnuta se službou "managed" 24/24 (za poplatek). Pokud se už nechcete starat o řízení serveru a jeho infrastrukturu, OVH bude moci za Vás všechno převzít a řídit 24 hodin 7 dní v týdnu. V tomto případě ztratíte přístup root na server a SLA je definováno dohromady.

  • SLA je definováno dohromady ??? nerozumim
  • Super kde je ceník a podrobnější informace?
Je tam chybička v překladu (ve skutečnosti to nedává příliš smysl ani v originále ).
"SLA je definováno dohromady" znamená, že na managed službu bude platit jiná SLA (jiná záruka), nežli na současné non-managed služby.

A co se týče druhé otázky, tak v současnosti je tato služba dostupná pouze pro francouzskou klientelu. Až budeme mít v ČR dostatek zákazníků, bude tato služba jistě dostupná i zde.

oles@ovh.net
12-30-2009, 06:00 PM
Dobrý den,

Podpora OVH právě přechází do verze "Support 2010".
To znamená, že podpora bude aktivní po delší dobu, ve vice jazycích a s lepšími službami.

OVH nabízí 3 podpory:

- obchodní : otázky ohledně výběru služby, rady
- technická: otázky k použití zakoupené služby, podpora klienta při používání služby
- incident: nefunkční služba, porucha, bug


Obchodní
----------
Služba obchodní podpory se přetvoří na službu GS (Global Solutions) s podporou ke složitým projektům, přes služby virtuálního racku, clusteru, firewallu, vpn a zálohování.

Technická
---------
Technická podpora bude během ledna nabídnuta se službou "managed" 24/24 (za poplatek). Pokud se už nechcete starat o řízení serveru a jeho infrastrukturu, OVH bude moci za Vás všechno převzít a řídit 24 hodin 7 dní v týdnu. V tomto případě ztratíte přístup root na server a SLA je definováno dohromady.

Incident
--------
Oddělení deklarací a řízení incidentů se rozšiřuje a nabízí nové jazyky k vzájemné komunikaci (v betě). Cílem je vytvořit tickety a potom rychleji vyřešit problémy mezi datacentrem, developery, administrátory a výrobním týmem.
Telefonní čísla pro vytvoření ticketů:

FR : 00 33 974531323
DE : 00 49 6813720422
PL : 00 48 717182370
IT : 00 39 0247921106
ES : 00 34 902906033
UK : 00 44 02033842356
Systém ticketů je stejný jako ten, který již existuje přes web.


S pozdravem
Octave