OVH Community, your new community space.

Podpora není všechno


oles@ovh.net
02-21-2010, 01:26 PM
Ahoj,

Na podpoře jsme v uplynulých 2 týdnech přidali tlačítko, které umožní sdělit poznámku o problému administrátorům o době a kvalitě odpovědi podpory.

Výsledky: Nemáme příliš varovných signálů. Až na tucet e-mailů jsou zde stovky vyřízených e-mailů denně. Jeden by si myslel, že je podpora OVH dokonalá. Jen pro zdůraznění: Tomu nevěřím. OVH podpora je podle definice (stejně jako e-maily) příliš pomalá. Je to tak a my to víme. Ale jsem vám vděčný, že klikáte na "poplach" v manažeru, když se podpora mýlí. To nám umožní vyřešit váš problém, ale také zjistit, kterých problémů je více a které jsou ojedinělé. Ale vy na to tlačítko příliš neklikáte, takže mu tady dělám malou reklamu.

OVH nyní začíná produkovat "support 2010", kde bude změna smluv - rozšíří se hodiny podpory, rozšíří se zásahy na 24/7 , nabídneme softwarovou podporu 24/7. Takže od vás budeme potřebovat zpětnou vazbu, abychom mohli zvýšit kvalitu našich služeb a rychlost naší reakce na vaše nahlášené problémy.

Pochopitelně necháme u každé odpovědi graf s vašimi poznámkami, kde bude čas odezvy znázorněn. To znamená, že zveřejníme nejpozdější odpověď na dotazy. To by mělo celou podporu zprůhlednit.

Teď je váš čas...na podpoře.

Děkuji předem!

S pozdravem,
Octave