OVH Community, your new community space.

Telefonie rok poté... Již oficiálně.


oles@ovh.net
03-13-2010, 05:44 PM
Bonjour,

Telefonie rok poté... Již oficiálně.

Je to již více než 12 měsíců, co OVH představilo nabídku telefonie. Trvalo přes 18 měsíců výzkumu a vývoje, testování ve verzích alfa, beta a gama, než jsme v únoru 2009 mohli přijít na trh.

Od té doby jsme Vám dodali přes 7 000 telefonů, z nichž něco pod 6 000 je na stálo připojeno. Používáme více než 50 000 telefonních čísel, 3 000 čísel bylo úspěšně převedeno k OVH. V provozu je také 30 000 ekofaxů, které přijímají nejméně jeden fax měsíčně. Propojení OVH s národním operátorem (France Telecom) bude před koncem roku ekvivalentem 1 x STM-1. Dobrá, není to největší síť na světě, ale OVH v klidu přepojuje na 100 000 vašich hovorů denně.

Již déle než 6 měsíců OVH nabízí SMSky s tarifem, který na světě nemá obdoby. Upřímně řečeno, této službě jsme moc nevěřili (protože ještě nikde nebyla), ale nakonec je vidět, že je využívaná velkým množstvím zákazníků. Tato služba se umístila vysoko mezi našimi produkty a je to skutečně příjemné překvapení.

Letos dokončíme propojení s dalšími evropskými národními operátory: DTAG v Německu, BT ve Velké Británii, Telefonica ve Španělsku a Belgacom v Belgii. To nám umožní získat v těchto zemích národní čísla a začít v nich poskytovat ekvivalentní služby. To vše vypukne ještě před začátkem září (ano, trvá to dlouho). Další národní operátoři jsou na řadě, především ti v zemích našich poboček, ale také v LU a CH. Zatím bez konkrétních dat spuštění. Jde to velmi pomalu.

Pracuje se na číslech se zvýšenou sazbou, na nových telefonních přístrojích, na nabídkách pronájmů telefonů, na nabídkách konferenčních hovorů ve FullHD... Naším vlastním tempem rozvíjíme služby a zapojujeme je do nových souvislostí.

Rozvoj všech těchto služeb vidíme ve dvou osách:
- feedback od zákazníků
- naše vlastní potřeby
Naše vlastní interní potřeby a vlastní zkušenosti se správou společnosti nás nutí hledat řešení pro lepší komunikaci našich týmů... uskutečňovat projekty pro vás atd. OVH je společnost o 300 lidech ve 14 zemích, od Portugalska po Finsko, a problémy, které řešíme interně vyžadují, abychom hledali řešení, která ještě nejsou na trhu. Jinak bychom je zakoupili...

Ale především je třeba naslouchat feedbacku od našich zákazníků, protože takový feedback bývá velmi kvalitní. Emoce umožňují lépe cítit kontext a představit si globální řešení, ne jen technické, které bere v úvahu možnosti a prostředí zákazníka, co se stane před nebo po použití služby atd. Krátce řečeno, nabízet globální řešení s velkou přidanou hodnotou. Nemuset konfigurovat telefon, který právě dorazil poštou, je velká a důležitá časová úspora. Telefon, který dostanete, je již nakonfigurován a Vám stačí jej pouze zapojit a už to jede.


Zkrátka...


Řečené má tedy sloužit k oficiálnímu oznámení, ze OVH již velmi brzy začne nabízet komerční SDSL. Pokusíme se připravit telefonní nabídky s přístupem k Internetu a udělat je zajímavé co do ceny a servisu. Abychom v této nové výzvě uspěli, chceme bojovat na dvou frontách:

- Počínaje květnem nebo červnem v oblasti Lille OVH na několik měsíců vytvoří oddělení výzkumu a vývoje. Proč výzkumné oddělení? Abychom viděli, co je a co není možné. Máme pár nápadů, které chceme otestovat v laboratoři, vytvoří se betaverze a když to pojede... no dobře, musí se to udělat tak, aby to běželo Udělají se ohlášky na betatestery... budou potřeba! Předem dík!

- Paralelně k tomu, abychom mohli nabídnout službu po celém území Francie, budeme přeprodávat SDSL v rychlostech 2/4/8 Mbps za zajímavou cenu a pro podniky. Za tím účelem se propojíme s naší vlastní sítí, která nyní prochází přes Lille, Paris, Lyon, Marseille a Bordeaux (ve výstavbě) a se sítěmi FT, SFR a Completel. Kromě ceny momentálně nepředpokládáme žádné inovace.

Očekáváme posílení našeho týmu v oblastech sysadmin, dev a support.

OVH v tomto případě necílí na širokou veřejnost. Náš trh je skupina "business na Internetu" a nabízíme "cross selling" (přeprodávání) - princip jednoho místa na vyřešení všech problémů (1 kontaktní osoba pro všechny problémy, zjednodušení odpovědnosti - pokud to nefunguje, je to chyba OVH).

A je to. Bylo to dlouhé, sorry...


S pozdravem

Octave