OVH Community, your new community space.

Twitter


Jan Cehák
09-12-2011, 09:54 AM
Citace Původně publikováno Vojtaov
Se vším respektem... polovina zákazníků OVH jsou lidi co jedou v torrentech.
Musím s Vámi nesouhlasit. Lidí, kteří na OVH serverech provádějí jakoukoli "nekalou činnost" je minimum. Navíc při zjištění, že jsou na serveru torrenty můžete o server přijít bez jakékoli kompenzace viz smlouva.

Vojtaov
09-10-2011, 01:22 PM
Citace Původně publikováno quick
Navíc mi došlo že asi většina zákazníků jsou firemní, a u těch twitter samozřejmě nemá šanci.
Se vším respektem... polovina zákazníků OVH jsou lidi co jedou v torrentech.

quick
07-18-2009, 11:33 AM
Citace Původně publikováno Apple64
Taky nemám sociální sitě rád. Sice Facebook nedávno ohlásil, že má 250 000 000 uživatelů, ale kolik z nich je zákazníků OVH. To samé platí o Twitteru. Myslím si, že to nemá moc smysl a vedení OVH asi nebude jiného názoru.
A i já už mám stejný názor.
Osobně mám sociální síťě rád, hlavně twitter, ale zákazníci OVH zřejmě ne.
Navíc mi došlo že asi většina zákazníků jsou firemní, a u těch twitter samozřejmě nemá šanci.
Osobně tedy již nevidím důvod pro používání twitteru u OVH.
Děkuji že jste mi otevřeli oči

Apple64
07-18-2009, 10:41 AM
Taky nemám sociální sitě rád. Sice Facebook nedávno ohlásil, že má 250 000 000 uživatelů, ale kolik z nich je zákazníků OVH. To samé platí o Twitteru. Myslím si, že to nemá moc smysl a vedení OVH asi nebude jiného názoru.

Duke
07-18-2009, 05:17 AM
Jojo Twitter a podobne site typu Facebook... jsou docela lamerske...

skandi
07-16-2009, 05:00 PM
osobne suhlasim s lubos-om, je to blbost pre celebrity

lubos
07-13-2009, 10:29 AM
Citace Původně publikováno quick
Tak na řešení problémů asi ne, jako info by se to ale dalo myslím použít.
Například:
Kód:
Dnes byla přeložena příručka o ssh.
Nová verze ssh v repozitářích, opraveny bezpečnostní díry.
atp ...
Také jde ale o názor ostatních, aby to uživatelé používaly.
jj, do budoucna možná - jako zdroj aktualit. Uvidíme, jak se k tomu postaví vedení. Osobně to ale moc nevidím...

quick
07-13-2009, 09:34 AM
Citace Původně publikováno Jan Cehák
Za otázku děkuji, pošleme jí dále k našemu vedení a uvidíme.

Ale nevidím příliš reálně možnost používat twitter pro support (140 znaků je opravdu trochu málo pro řešení problému)
Tak na řešení problémů asi ne, jako info by se to ale dalo myslím použít.
Například:
Kód:
Dnes byla přeložena příručka o ssh.
Nová verze ssh v repozitářích, opraveny bezpečnostní díry.
atp ...
Také jde ale o názor ostatních, aby to uživatelé používaly.

Jan Cehák
07-13-2009, 09:09 AM
Citace Původně publikováno quick
Zdravím,
Tak mě napadlo, v dnešní době, kdy světem vládnou sociální síťě, nebylo by dobré uvažovat třeba i o twitteru ?
Já vím, je tu fórum, email, případně i telefon, ale někteří by to možná ocenily.
Je to jen takový nápad, snad jsem jej alespoň zařadil do správné kategorie.
Hezký výkend
Za otázku děkuji, pošleme jí dále k našemu vedení a uvidíme.

Ale nevidím příliš reálně možnost používat twitter pro support (140 znaků je opravdu trochu málo pro řešení problému)

quick
07-11-2009, 06:23 AM
Zdravím,
Tak mě napadlo, v dnešní době, kdy světem vládnou sociální síťě, nebylo by dobré uvažovat třeba i o twitteru ?
Já vím, je tu fórum, email, případně i telefon, ale někteří by to možná ocenily.
Je to jen takový nápad, snad jsem jej alespoň zařadil do správné kategorie.
Hezký výkend