@quakerox
I když se Vám zdá, že ta červená poznámka, kterou jsem vložil do několika posledních příspěvků, je k ničemu, tak právě proto, že jste na toto vlákno odpověděl je důkazem, že není
Co se týče opoždění překladů, tak to se omlouvám. Snažím se ty příspěvky překládat co možná nejdříve, ale né vždy je dostatek času, aby se to udělalo ihned - budu se to snažit uspíšit a překládat okamžitě.
Je pravda, že Octave nedává příliš možností k diskuzi (většinou se diskutuje na těch francouzským mailing listech ), ale určitě by se našli i příspěvky, které za diskuzi stojí (napříkad toto vlákno je pro zákazníky, kteří platí server po měsíci docela zajímavé, protože po nějakém čase dostanou slevu 1500 Kč na nový server).
Jestliže si nemyslíte, že Vaše odpovědi a diskuze na tomto fóru nedojdou až k šéfovi, a jsou k ničemu, tak to není až tak úplně pravda. On se totiž Octave každý týden ptá všech poboček, o čem se na fórech diskutuje a bohužel české fórum je zatím trošičku pasivní, takže mu toho moc nereportujeme. Jakmile ale budou nějaké diskuze věcné a nebo zde budou nějaké návrhy na zlepšení služeb OVH, určitě mu to reportovat budem.
Fórum OVH má 2 základní účely:
- Novinky o OVH - Ty většinou píše Octave a my je pouze překládáme - jak šéf přikáže, tak děláme
- Dotazy, které neřeší podpora OVH - Jistě víte, že podpora OVH se zabývá především chodem HW a připojením k síti (nemluvím o webhostingu a doménách). Ostatní dotazy typu "Jak si nastavím firewall", nebo "jaké porty mám na svém serveru otevřené", atd. by naše podpora řešit neměla, protože jako root na serveru mají naši zákazníci naprostou kontrolu nad serverem a navíc se dá většinou na takovéto otázky "vygooglit" odpověď.
Protože máme zatím poměrně málo zákazníků, tak se snažíme odpovídat na veškeré dotazy, které nám na podporu přijdou - ve skutečnosti by se ale cca 60% dotazů mělo psát sem na fórum a zákazníci by si měli navzájem pomoci. Navíc by to pomohlo většímu počtu lidí se stejným problémem, nežli tomu jedinému, který se táže přímo nás. Brzy přijde doba, kdy už nebudeme mít na otázky, které se podpory OVH vyloženě netýkají čas a zákazníky budeme muset s takovými dotazy posílat přímo na fórum (počítáme s tím, že jakmile rozjedeme OVH.SK, tak bude počet dotazů a zákazníků rychle růst, protože jsme-li v ČR dobří, tak v SR budeme naprosto nejlepší .... jsem si tím jist)
Vše se podle mě vyřeší časem - i to, že toto fórum ještě není zas tak moc živé a většinu příspěvků píše náš šéf.
V každém případě děkuji za Vaši odpověď (doufám, že jsem Vám na všechny dotazy odpověděl.... kdyby ne, tak napište).